När man talar om trollen…

img_7433

Igår började jag fundera på vart alla mina histologiprov hade tagit vägen. Vi har ändå skrivit några stycken och vissa av dom långt före jullovet.
Men idag när vi satt och väntade på nästa lektion dök vår histologilärare upp och hade alla tre proven med sig åt mig!
Och det var ju bra resultat på dom. En tvåa, en minus ett och en etta!
Histologin kändes plötsligt betydligt bättre. Jag har känt mig så rökt på ämnet eftersom jag har extremt svårt att lära mig sakerna. Jag vet inte, dom fastnar inte, jag måste lägga ner otroligt mycket tid på att få allt att fastna i huvudet.
Men skam den som ger sig…

Kommentera

